سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نسبت دادن گناه [به دوست]، پیک جدایی است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :41
بازدید دیروز :1
کل بازدید :22343
تعداد کل یاداشته ها : 17
103/2/17
1:5 ع

«بسم رب المهدی عج»

دروغ اسرائیلی عراق و شام(داعش)!

در دل نوشته های قبل ، عرض کردیم که غرب برای کم اثرکردن ،فراموش کردن وبه انزوا بردن اعتفاد به مهدویت و انتظار ، علی رغم همه کارهای فکری و فرهنگی که انجام داده؛ بمبارانهای تبلیغی که نموده ، فرقه سازیها ، مهدی سازیها و ... در انتها ، روبه اقدام عملی آورده وبا مطالعه دقیق آیات و روایات اسلامی و نظرات علمای فرق مختلف اسلامی در این زمینه ، پروژه ظهور را کلید زده و می خواهد تمامی اتفاقات ظهور را در یک ما کت عملیاتی طراحی نموده و در اصل مانند فتنه 88 در ایران که کاریکاتوری از انقلاب 57 بود، کاریکاتوری از ظهور منجی را اجرا نماید.

در فضای خرافی،عوامانه و بدون عمق اعتقادات مردم به مهدویت درکشورهای اسلامی و علی الخصوص جماعت شیعی ،بصیرت بالایی می طلبد تا مسیر واقعی منتهی به منویات امام زمان (عج) را شناخت و به آن سو رفت. البته تمامی این مصیبتها برای بی اعتقادها یا کم اعتقادها و یا معتقدین کم اطلاع نظریه ولایت فقیه اتفاق می افتد؛ که این اصل مترقی شاخصه اصلی حرکت واقعی مسیر ظهور امام عصر(عج) در زمان غیبت است.

باید گفت : با اجرای ما کت عملیاتی موردنظر غرب و عدم همراهی معتقدان به ولایت فقیه با این فتنه ، فضاسازی تبلیغاتی و بمباران رسانه ای شروع خواهد شد که : این نظام ولایت فقیه به دنبال ظهور امام زمان (عج) نیست و در اصل برای بدست گرفتن قدرت و حاکمیت و ثروت ملتها با نام دین ایجاد شده و در زمان عمل در میدان حضور ندارد (دعوت آمریکا از ایران برای کمک در اوضاع فعلی عراق و مذاکره در این زمینه). و از این طریق به حرکتهایی که با پرچم دین و به هدف رسیدن به قدرت و ثروت بلند می شوند نیز مشروعیت می دهند _ معاویه ابن ابوسفیان خطاب به مردم کوفه بعداز صلح با امام حسن (ع): من نه برای دین واجرای احکام با شما جنگیدم ، بلکه فقط برای رسیدن به خلافت و حکومت بود. _در راستای اجرای عملیاتی بدل جریان ظهور ، شبیه سازی بند بند پیشگویی های معصومین (ع) در این رابطه از اهمیت ویژه ای برخوردار است مانند سفیانی سازی ،یمانی سازی ، خراسانی سازی ، قرقیسیا و... برای پیشبرد افکار عمومی تشنگان منجی برای اینکه ثابت کنند این جریان بدلی همان جریان اصلی و حرکت اصلی پیش بینی شده است. والبته در نهایت امر مهدی سازی و معرفی فردی از سرویسهای جاسوسی خود مانند سر سلسله آل سعود عربستان ( برای وهابیان نجد)؛ به عنوان منجی آخرالزمان و تشکیل حکومت عدل جهانی !- بر مبنای نظم نوین جهانی- و... که نتیجه آن پنبه کردن رشته های رهروان واقعی امام زمان (عج) به گمان خودشان می باشد.

این سناریوی تکراری شبیه همان اتفاقی است که سفیانی های زمان یزیدابن معاویه ابن ابو سفیان در کوفه ، قبل از ورود امام حسین (ع) به کربلا روی داد و هلهله و شادی مردم کوفه را به منظور ورود امامبه کوفه و استقبال مردم را به همراه داشت ؛ ولی وقتی ابن زیاد ملعون نقاب از چهره برداشت معلوم شد فردی که برایش استقبال پرشور برگزار کرده بودند ، نه ابن رسول الله ! که ابن دشمن اصلی رسول الله بوده است(عبیدالله ابن زیاد ابن ابو سفیان لعنه الله علیه).

الان اتفاقهایی که در سوریه و عراق و جنایتهایی که گروه مضحک داعش انجام می دهد و تقریبا تمامی جریان رسانه ای ، مالی و تسلیحاتی غرب نیز با آن همراه است ادامه حیله نخ نمای یهود در طول تاریخ اسلام و گوساله سامری سازی آنها می باشد که هوشیاری جدی دلسوزان واقعی و منتظران حقیقی جریان ظهور را می طلبد تا هر چفدر که می توانند از تلفات این فتنه نهایی که این بار نه فقط جایگاه ولایت فقیه ، بلکه جایگاه شخص امام زمان (عج) را برای کم رنگ کردن و فراموشی آن در اذهان مردمصورت گرفته کم کنند و همان عوام شیعه را نیز تا آنجا که ممکن است برای جریان اصلی و حقیقی ظهور حفظ نمایند.

سالهاست که جریان دجال صفت پژوهشکده های غربی به دنبال چهره سازی از مجتهدان شیعه برای بازی کردن در این سناریو هستند؛ و الحمد الله تا حال موفق نشده اند ولی این الان نیز که از آب گل آلود ماهی گرفته اند و جریان شیرازیها را روی کار آورده اند ؛ مراجع ماضی روی اجتهادشان حرف داشتند. -به قول مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) شیعیان لندن نشین -این جریان را برای شخصیت پردازی در این فیلم روی زمین هالیوودی سر خط نموده تا آنها با پشتیبانی دفتر و شورای مرکزی شیعیان خوجه اثنی عشری در لندن و گستره جهانی آن در مناطق مختلف جهان و توان مالی بالای آنها به کمک این پروژه آورده شوند.{ البته طیفی از خوجه های اثنی عشری نوعا جوان می باشند معتقد به انقلاب اسلامی و حرکت اصلی ظهورند که متاسفانه در حاشیه بوده و در تصمیم گیریها نفشی ندارند}.جریان شیعیان قلابی و انحرافی که از جهت تفکر تکفیری با وهابیت تکفیری در یک طراز هستند با کمک جریان بهائیت منبعث از اسرائیل و جریانات لیبرال منبعث از غرب حلقه فرماندهی میدانی این پروژه را تشکیل می دهند و در این راستا می توان حوادث اخیر عراق و قبل از آن در سوریه و بخشی از رویدادهای یمن و ایران و مصر را در چند سال اخیر تعبیر کرد .

اما آنچه در انتها قابل ذکر است این موضوع می باشدکه شاید دشمن بتواند مصداق سازی از جریان شر و ظلمت در رویدادهای ظهور انجام دهد؛مانند آموزش 50هزار داعشی در مرز اردن و سوریه و سپس گسیل آنها به سوریه و عراق و انجام جنایات وحشتناک و سپس تهدید ترکیه و حرکت به سوی ایران و ... که یاد آور روایات ما در مورد سفیانی است که در منطقه ای خشک و بی آب و علف در مرز اردن و سوریه متولد می شود و سریع رشد می کند ، آنوقت در شام دست به فتل و غارت می زند و بر آنجا مسلط می گردد و سپس به سمت عراق سرازیر شده و جنایات فراوانی را انجام داده و در قرقیسیا نیز با ترکان و کردها درگیری خونینی را انجام داده و سپس به سمت ایران و مدینه گسیل می شود و... که همه اینها بیانگر خروج سفیانی در روایات ما است(حرب بن عنبسه بن مره بن کلیب بن ساهمه بن زیدبن عثمان بن خالد بن که از نسل یزید بن معاویه بن ابو سفیان است) که در ماه رجب سال ظهور اتفاق افتاده و خروج یمانی و الخراسانی نیز مانند دانه تسبیح (عین اصطلاح روایی) به دنبال خروج سفیانی صورت می گیرد؛ اما مصداق سازی برای جریان خیر و روشنایی را نمی تواند انجام دهد مگر با دجالی و فریب تا شیعیان را دور مهدی ساختگی خود یا یمانی و خراسانی و شعیب ابن صالح ساختگی خود جمع کند ؛ چون ظهور امام زمان (عج) با اراده الهی و مدیریت باریتعالی اتفاق می افتد و کسی را یارای مقابله با این اراده نیست؛ مگر اینکه همانطور که گفتیم با فریب و نیرنگ مصداق سازی نماید و به جریان الهی نسبت دهند که این مهم هوشیاری بیشتر معتقدان واقعی حکومت جهانی اسلام را می طلبد.و اکیدون کیدا و ...



فصل الخطاب ، پناه بردن به دامان روات حدیث اهل بیت (ع) است که صائنا لنفسه ، مخالفتا لهواه و... می باشد که جوهره حماسه خمینی کبیر (ره) در تشکیل و سازماندهی و مصداق سازی این سیستم بود.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد.


93/3/30::: 1:51 ص
نظر()